فولاد و آهن

فولاد خوزستان امکان صادرات به چین را مورد بررسی قرار می دهد.

فولاد خوزستان امکان صادرات به چین را مورد بررسی قرار می دهد.
پایگاه خبری معدن نیوز- به دنبال مذاکرات و درخواست شرکت گروه توسعه جی دونگ چین (صادر و وارد کننده عمده محصولات فولاد با سایر کشورها )، فولاد خوزستان امکان صادرات محصولات خود را به این کشور بررسی می نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز در پی برگزاری چهارمین کنفرانس فولاد در مسقط پایتخت کشور عمان، در 12 سپتامبر 2017 مصادف با بیست ویکم شهریور ماه 96، با نمایندگان شرکت های چینی برای بررسی امکان صادرات محصولات به این کشور مذاکرات متعددی صورت گرفت که بر این اساس طبق برنامه ریزی های انجام شده هیئت تجاری از شرکت "گروه توسعه جی دونگ چین" جهت بازدید از سایت صنعتی فولاد و مذاکره، امروز سه شنبه بیست و هشتم شهریور 96، وارد شرکت فولاد خوزستان شدند تا طی مذاکراتی با بهمن تجلی زاده، معاون فروش و بازاریابی امکان صادرات محصولات فولاد خوزستان به چین را تحقیق و بررسی نمایند.
 دکتر مجید عبیات، مدیر تحقیقات فروش و بازاریابی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال کاهش میزان تولید فولاد در چین و مصوبه های اخیر دولت این کشور مبنی بر کاهش تولید کارخانجات فولادی به میزان 50% ظرفیت اسمی در فصل زمستان، فرصت مغتنمی برای صادرات محصولات فولادی به کشور چین فراهم شده است. از سوئی با توجه به اینکه شرکت فولاد خوزستان در سال های اخیر، سهمی در صادرات به چین نداشته، از طریق رصد نمودن بازارهای منطقه ای این فرصت را به فال نیک گرفته و در نظر دارد سهم بازار خود را در صادرات به این کشور افزایش دهد.
شایان ذکر است "شرکت توسعه جی دونگ " از شرکت های بزرگ بازرگانی چین است که در سال 1979 میلادی در شهر تانگ شان چین پایه گذاری شده و نقش عمده ای در واردات و صادرات چین با سایر کشورها ایفا می نماید. شرکت مذکور یک شرکت دولتى است که درسال هاى اخیر نقش مهمى نیز در صادرات سنگ آهن ایران به چین داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد