فولاد و آهن

رکورد جدید فولاد مبارکه در ماه های اخیر

رکورد جدید فولاد مبارکه در ماه های اخیر
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از ثبت رکورد تولید جدید در فولادسازی این شرکت تحت تاثیر ۹ عامل خبر داد.ه است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز محمدرضا بنائیان از تولید 116 ذوب با تناژ 21 هزار و 315 تن فولاد مذاب و تولید 20هزار و 746 تن تختال در 6 شهریور سال جاری خبر داد و گفت: دو عامل موثر بر کسب این رکورد، افزایش بهره وری و استفادۀ بهینه از تجهیزات است،به طور قطع رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، راه را در دستیابی به اهداف سالانه هموارتر خواهد ساخت.

وی رکورد قبلی تولید روزانه در کوره های قوس الکتریکی را مربوط به 19 اردیبهشت سال جاری و به میزان 115 ذوب در کوره های قوس الکتریکی و تولید 20هزار و 532 تن تختال در ماشین های ریخته گری اعلام کرد.

بنائیان به سایر عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد اشاره کرد و گفت: همکاری ناحیۀ آهن سازی، تخلیۀ مناسب ذوب در کوره های قوس الکتریکی بافاصله زمانی99 دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشین های ریخته گری، متوسط عرض مناسب اعلام شده از طرف قسمت برنامه ریزی، آماده سازی مناسب ذوب (ازنظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد