سایر

ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان/ همواره به کارکنانم و خانواده‌هایشان عشق می‌ورزم

ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان/ همواره به کارکنانم و خانواده‌هایشان عشق می‌ورزم
پایگاه خبری معدن نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان، گفت: همواره به کارکنانم و خانواده هایشان عشق می ورزم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز محمد شریعتمداری در جشن بزرگ خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور کارکنان این وزارتخانه و خانواده‌های آن‌ها در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، گفت:  فرزندان برای خانواده ها استمرار امید، نشاط و حیات هستند و وجودشان نعمت خدادادی است.
وی از  جوانان خواست تا نظم در تمامی امور زندگی شخصی و اجتماعی و برنامه ریزی را سرلوحه کار خود قرار دهند و تاکید کرد: خاک کشورمان از طلا است و با استفاده از علم، دانش، هنر و مهارت آموزی می توان از این خاک، طلا برداشت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان، افزود: خانواده ها نیز در کنار اهتمام و توجه به تحصیل فرزندانشان در زمینه کسب مهارت به آن ها نیز بکوشند.
شریعتمداری در پایان تصریح کرد:  در هر مسئولیتی که بودم به کارکنانم و خانواده هایشان عشق می ورزیدم. 
گفتنی است که جشن بزرگ خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت  با حضور کارکنان این وزارتخانه و خانواده‌های آن‌ها در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
در این جشن که با اجرای موسیقی، نمایش کمدی، مسابقه و دیگر برنامه های شاد و متنوع همراه بود از دانش آموزان ممتاز کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر به عمل آمد.
همچنین به مناسبت عید قربان به رسم یادبود به کسانی که نام های ابراهیم، اسماعیل و هاجر را داشتند، هدایایی اهدا شد.
شایان ذکر است که در پایان مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت با فرزندان کارکنان این وزارتخانه به رسم یادبود در یک قاب، عکس یادگاری گرفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد