اقتصاد و صنعت

پاسخ روسیه به تحریم‌های بیشتر از سوی آمریکا

پاسخ روسیه به تحریم‌های بیشتر از سوی آمریکا
پایگاه خبری معدن نیوز -دیمیتری مدودوف وزیر کشور روسیه اعلام کرد که تحریم‌های بیشتر روسیه از سوی آمریکا را به منزله اعلام جنگ تجاری تلقی کرده و به آنها پاسخ متقابل خواهد داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، آمریکا در روزهای اخیر بازهم روسیه را به اعمال تحریم‌های جدید تهدید کرد و روسیه نیز اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا را با تمام توان به طور متقابل پاسخ خواهد داد.
راشاتودی نوشت: دیمیتری مدودوف وزیر کشور روسیه به آمریکا هشدار داد که تحریم‌هایی که بانک‌ها و مبادلات ارزی این کشور را هدف قرار دهد، از سوی روسیه به منزله اعلام جنگ تجاری تلقی شده و این کشور با تمام توان به آن پاسخ متقابل خواهد داد.
مدودوف با اشاره به این‌که مقاومت روسیه در برابر محدودیت‌های اقتصادی، سابقه تاریخی طولانی دارد و این کشور در گذشته هرگز در برابر فشارها تسلیم نشده است، افزود: کشور ما در طول 100 سال گذشته به طور مدام زیر فشار تحریم‌ها بوده است.
وزیر کشور روسیه اعلام کرد که هدف واشنگتن از جلوگیری از صادرات گاز روسیه به اروپا، ارسال محموله‌های ال‌ان‌جی خود به این قاره است.
مدودوف با اشاره به اعمال تعرفه همزمان آمریکا بر روی کالاهای چینی افزود: قطعاً این اقدام برای چین مطلوب نیست. برای هیچکس مطلوب نیست. هدف ما مقاومت در برابر همه این اقدامات است.
واشنگتن روز چهارشنبه اعلام کرد که دور جدیدی از تحریم‌ها را برای صادرات محصولات الکترونیکی دومنظوره و تجهیزاتی که ممکن است امنیت ملی آمریکا را تهدید کند، در نظر گرفته است که از 31 مردادماه علیه روسیه اعمال می‌شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد