معدن

ایمیدرو برگزار می کند؛

مناقصه عمومی یک مرحله ای برای انتخاب پیمانکار تامین نیروی انسانی خدمات و پشتیبانی

مناقصه عمومی یک مرحله ای برای انتخاب پیمانکار تامین نیروی انسانی خدمات و پشتیبانی
پایگاه خبری معدن نیوز- ایمیدرو فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای انتخاب پیمانکار برای تامین نیروی انسانی خدمات و پشتیبانی برگزار می کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طرح توانمندسازی بخش اکتشاف این سازمان در نظر دارد برای انتخاب پیمانکار تامین نیروی انسانی جهت انجام امور مربوط به آبدارچی و راننده مناقصه عمومی یک مرحله ای برگزار کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد مناقصه از،زمان انتشار مناقصه در سامانه، روز سه شنبه 16مرداد97 تا ساعت 16 روز دوشنبه 22 مردادماه سال جاری با مراجعه به سامانه تداکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir اقدام کنند.

آخرین مهلت ارائه پیشنهاد تا ساعت 16 روز یکشنبه 4 شهریور ماه 97 است و متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و تحویل پاکت­های مناقصه به نشانی تهران - میدان ولیعصر- روبروی سینما استقلال- پلاک 1713- ساختمان شرکت ملی فولاد ایران- ساختمان شمالی– طبقه پنجم - دفتر امور مشاوران و پیمانکاران طرح توانمندسازی بخش اکتشاف و تلفن: 86035232 مراجعه کنند.

همچنین زمان و مکان گشایش پاکت ها ساعت 10 صبح روز دوشنبه 5 شهریورماه 97 در محل طرح توانمندسازی به نشانی فوق اعلام شده است.

تمام مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در مناقصه محقق سازند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد