آلومینیوم و مس

تولید در BHP رکورد تازه ای را ثبت کرد

تولید در BHP رکورد تازه ای را ثبت کرد
بی‌اچ‌پی گزارش داد به رکورد جدیدی در تولید سالانه از معدن Western Australian دست یافته است و در یک سال مالی منتهی به ۳۰ ژوئن، حجم تولید سنگ‌آهن این کمپانی ۲۸۹‌ میلیون تن ثبت شده است. همچنین، تولید مس این کمپانی با ۳۲‌ درصد افزایش به ۱.۷۵ میلیون تن رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این رشد تولید در 2017 عمدتاً ناشی از رشد تولید معدن اسکوندیدا و افزایش سطح تولید در پروژه توسعه‌ای Los Colorados بوده است.

رشد 57 درصدی تولید معدن اسکوندیدا و افزایش حجم تولید آن به 1.2 میلیون تن، عمدتاً به دلیل وقفه تولیدی در این معدن طی سال گذشته بوده است.

کمپانی بی‌اچ‌پی اعلام کرد که تولید هدف‌گذاری شده در سال جاری در محدوده 1.12 تا 1.18 میلیون تن خواهد بود، زیرا رشد تولید احتمالی توسط کاهش قابل‌توجه سطح عیار کانه‌ها جبران خواهد شد. تولید مس در معدن Olympic Dam واقع در کشور استرالیا در سال گذشته با 18 درصد کاهش به 137 هزار تن رسید که علت اصلی این افت تولید، عملیات تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده واحد ذوب این معدن در نیمه اول سال مالی و تأخیر در راه‌اندازی عملیات توسعه‌ای بوده است. بر اساس این گزارش، این معدن در سه‌ماهه منتهی به ژوئن به ظرفیت کامل خود دست یافت.

بی‌اچ‌پی همچنین اعلام کرد که تولید هدف‌گذاری شده معدن مذکور طی سال جاری در محدوده 200 تا 220‌ هزار تن خواهد بود که این رشد تولید با بهبود پایدار عملیات‌ها و افزایش سطح عیار کانه‌ها در مناطق جنوبی حاصل خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد