آلومینیوم و مس

توسعه پایدار صنایع معدنی کرمان در گرو تحقق پروژه انتقال آب از خلیج فارس

توسعه پایدار صنایع معدنی کرمان در گرو تحقق پروژه انتقال آب از خلیج فارس
پایگاه خبری معدن نیوز- محمدرضا بنی‌اسدی راد، مدیرعامل شرکت مس از پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان بازدید و به توسعه پایدار صنایع معدنی کرمان با تحقق این پروژه تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، به گفته مدیرعامل شرکت مس با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه انتقال آب از خلیج فارس توسعه پایدار صنعت مس محقق خواهد شد.

محمدرضا بنی‌اسدی راد، مدیرعامل شرکت مس به همراه «علی محمدی» عضو هیأت‌مدیره شرکت مس و «محمد‌رضا عالی» معاون توسعه و امور اکتشافات شرکت مس از پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان بازدید کردند و از نزدیک روند پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

علاوه بر این در جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت تأمین آب خلیج فارس و مجریان ایرانی و خارجی طرح برگزار شد موانع و مشکلات اجرایی پیش روی این طرح برای برطرف کردن هرچه سریع‌تر آن بررسی شد.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که هم‌اکنون این طرح از پیشرفت خوبی برخوردار شده است گفت: خوشبختانه دستگاه‌ها و تجهیزات مربوط به این پروژه وارد ایران شده است و دغدغه‌ای در زمینه تأمین تجهیزات وجود ندارد.

وی افزود: گفت: انتقال آب از خلیج‌فارس قطعاً باعث توسعه صنایع معدنی در استان کرمان خواهد شد و توسعه پایدار در این بخش را رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد: این پروژه برای تحقق اهداف شرکت مس در برنامه ششم‌ توسعه و افزایش ظرفیت تولید از طریق راه‌اندازی معادن جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است و تلاش شرکت مس این است که با همراهی شرکت گل گهر، چادرملو و همچنین حمایت دولت این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد