ورزش بنگاه ها

چهارمین گام فوتسال مس سونگون با هدف قهرمانی

صدرنشینی مقتدرانه مسی‌ها

صدرنشینی مقتدرانه مسی‌ها
پایگاه خبری معدن نیوز- تیم فوتسال مس سونگون پس از چند سال حضور پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور و کسب نتایج خوب، تبدیل به یکی از تیم‌های شناخته‌شده‌ و مدعی این لیگ شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز این تیم که از فصل 93-94 به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد، از همان بدو ورود خود به این بازی‌ها بسیار خوب نتیجه گرفت و در پایان اولین فصل حضورش در این مسابقات، در میان همه بزرگان این لیگ تنها 6 امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با کسب نتایجی فوق‌العاده، به‌عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها با 45 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت تا نشان دهد قطب جدیدی در فوتسال کشور با نام مس سونگون متولد شده است.
فوتسالیست‌های مس سونگون در فصل بعد این رقابت‌ها ثابت کردند که موفقیت فصل قبل آن‌ها اتفاقی نبوده است و با برنامه‌ریزی و به صورت هدف‌دار وارد رقابت‌ها شده‌اند. آن‌ها در لیگ 94-95 در حالی‌که تنها دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، رقابت بسیار جذاب و نفس‌گیری را در صدر جدول برای قهرمانی برپا کرده بودند. این تیم در آن فصل با 52 امتیاز با دیگر تیم صدر جدول دقیقاً در این عدد مساوی شدند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر بود که دست‌شان از قهرمانی کوتاه ‌ماند و دوم شدند.
اما این نایب‌قهرمانی برای مسی‌های سونگون یک نکته را تا همیشه ثابت می‌کرد و آن این‌که حالا توقعات فوتسال کشور از آن‌ها بسیار بالا رفته است و همگان به این تیم تازه‌وارد به لیگ برتر، همواره به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند و این، کار تیم مس سونگون را سخت‌تر از قبل هم می‌کرد.
مس سونگون در فصل قبل بازی‌های لیگ برتر نیز به‌خوبی از پس این توقعات برآمد و در سومین فصل حضور خود در لیگ برتر نیز بسیار خوب نتیجه گرفت و تنها با دو امتیاز اختلاف با صدر جدول با 58 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.
اما گام چهارم مسی‌های شهر سونگون در لیگ برتر فوتسال کشور در این فصل، برای قهرمانی عزمی جزم‌تر از همیشه دارد و این تیم قصد دارد به داستان بدشانسی‌های سه فصل اخیر خود در رسیدن به قهرمانی، با یک حرکت منظم و بادقت پایان دهد.
در لیگ برتر فوتسال کشور در این فصل، با گذشت هشت هفته از رقابت‌ها، تیم فوتسال مس سونگون با اقتدار در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفته است و از 8 بازی قبل خود با کسب 7 پیروزی و یک شکست با کسب 21 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رقابت‌های این فصل قرار گرفته و چهار امتیاز از تیم پشت سر خود فاصله گرفته است.
پیروزی حیثیتی این تیم برابر تیم مدعی تاسیسات دریایی که در دو فصل قهرمانی را از سونگونی‌ها گرفت و همچنین، برد برابر تیم فرش‌آرا از رقیبان صدر جدولی، نشان می‌دهد که سونگونی‌ها با کسب تجربه از سه فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر، در این فصل با برداشتن گام‌های مطمئن و مقتدر در فکر زین کردن اسب قهرمانی و اتمام کار ناتمام خود در لیگ برتر این فصل فوتسال کشور و تداوم آن در سال‌های آتی هستند.
باشگاه مس سونگون، تحولی اساسی به‌خصوص در ورزش‌های سالنی منطقه خود ایجاد کرده و در ورزش کشور، جایگاه خود را پیدا کرده است تا جایی که چندی پیش برای میزبانی مسابقات فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا اعلام آمادگی کرد و نیز، میزبان یکی از مراحل مهم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شد.
فوتسال مس سونگون این روزها تبدیل به یکی از تیم‌های مهم خانواده ورزش مس شده است و قطعاً تداوم موفقیت‌های این تیم تا برآورده شدن قهرمانی در لیگ برتر، افتخار بزرگی را برای خانواده ورزش مس به ارمغان خواهد آورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد