بانک و بیمه

انتشار کتاب اصول مطالعه امکان‌سنجی طرح‌های سرمایه‌گذاری

انتشار کتاب اصول مطالعه امکان‌سنجی طرح‌های سرمایه‌گذاری
پایگاه خبری معدن نیوز- کتاب اصول مطالعه امکان‌سنجی طرح‌های سرمایه‌گذاری به همت سه نفره از کارکنان بانک صنعت و معدن گردآوری و تدوین و چاپ نخست آن توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در مردادماه سال ۱۳۹۶ ارائه شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز کتاب مذکور بر اساس مبانی نظری مطالعه طرح و با تأکید بر چارچوب پیشنهادی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) و تجربیات مولفین تنظیم و به بازار معرفی شده است. این مستند به تحلیلگران و تصمیم گیران کمک می‌نماید که بصورتی نظام‌مند و بی‌طرفانه به بررسی توجیه‌پذیری طرح‌های سرمایه‌گذاری پرداخته و با توجه به معیارهای موردنظر ذینفعان، بر اساس شاخص‌های متنوع مالی و اقتصادی تحلیلهای واقع بینانه ای را جهت اتخاذ تصمیم ارائه نمایند.
هدف اصلی انتشار کتاب آشنا کردن مدیران و کارشناسان نظام بانکی و ذینفعان اجرای طرحهای سرمایه گذاری کشور با اصول علمی و روش مناسب انجام مطالعات امکان سنجی و اتخاذ تصمیم مناسب راجع به طرحهای سرمایه گذاری ذکر شده است. مضاف بر این، ارائه یک مرجع علمی- آموزشی بین بانکی به اندازه کافی کاربردی، برای پرورش تصمیم سازان (کارشناسان خبره) در راستای بهبود کارائی تخصیص سرمایه در کشور به عنوان دیگر هدف انتشار کتاب با محوریت موسسه عالی بانکداری ایران ذکر شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد