فولاد و آهن

رویدادی بزرگ در راه است/ برگزاری کنفرانس جهانی نوآوری های آهن و فولاد در مهرماه سال جاری

رویدادی بزرگ در راه است/ برگزاری کنفرانس جهانی نوآوری های آهن و فولاد در مهرماه سال جاری
پایگاه خبری معدن نیوز- کنفرانس جهانی نوآوری های آهن و فولاد (استیل ویا) از سوی گروه استیل مینت(steel mint) از ۳ تا ۵ مهر ماه سال جاری (۲۵ لغایت ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸) در هتل لی مریدین دوبی برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، "استیل ویا" یک کنفرانس فن آوری و نمایشگاهی است که در آن برترین های صنعت فولاد در سراسر جهان نوآوری ها، تجارب، آموزه ها و محصولات خود را به اشتراک می گذارند. تمرکز این کنفرانس بر ارائه فن آوری های ویژه، نوین و روزآمد در بستری است که بر ارزش این صنعت می افزاید.

شعار این کنفرانس و رویداد ویژه را می توان چنین اعلام کرد: "به برترین نوآوران جهان بپیوندید تا آینده را پیش از وقوع تجربه کنید چرا که یادگیری در تداوم است و تحولات پایدارند"

در این کنفرانس پوشش 360 درجه ای از آخرین نوآوری های جهان در حوزه فولاد به نمایش گذاشته می شود. همچنین فناوری های فرآوری و تولید زنجیره فولاد نیز مورد رصد قرار می گیرد.

قرار است در این کنفرانس گفتمانی سازنده میان نوآوران و جویندگان نوآوری به منظور تغذیه موج جدید نوآوری ها صورت گیرد.

در این رویداد بزرگ 40 سخنران حرفه ای به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و 90 غرفه نمایشگاهی توانمندی های شرکت ها و سازمان های مرتبط از کشورهای مختلف دنیا را به نمایش خواهند گذاشت.

در این رویداد همچنین یک کارگاه نیمروزی تکنیک ها و تکنولوژی های نوین بازاریابی در زنجیره فولاد و نیز یک پنل نیمروزی با محوریت IRAN 2025 برنامه ریزی شده است که توسط جناب آقای دکتر کیوان جعفری طهرانی اجرا می گردد.

پایگاه خبری معدن نیوز به عنوان نماینده انحصاری این رویداد در ایران پذیرای علاقه مندان به حضور در این رویداد می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 88947439 جهت تماس تلفنی، شماره 09910818736 جهت ارتباط روی تلگرام و واتس آپ و آدرس ایمیل madannewsiran@gmail.comتماس حاصل نمایند.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد