بانک و بیمه

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در اطلاعیه ای خبر داد؛

امضای تفاهم نامه ۴ جانبه در جهت توسعه معادن مناطق روستایی و عشایری

امضای تفاهم نامه ۴ جانبه در جهت توسعه معادن مناطق روستایی و عشایری
پایگاه خبری معدن نیوز- صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در اطلاعیه ای از انعقاد توافق نامه ای در جهت توسعه معادن در مناطق روستایی و عشایری خبر داد. این صندوق در عین حال اعلام کرد که معدنکاران در صورت بروز مشکلی در تامین وثیقه بانکی،‌ به صندوق بیمه مراجعه کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این توافقنامه با رویکرد حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی در بخش معدن و صنایع معدنی انجام شده است.

در متن اطلاعیه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی آمده است: این توافق نامه بین ایمیدرو، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به امضا رسیده است.

طبق توافقنامه، امکان استفاده معدنکاران و دارندگان سایت فرآوری از منابع مذکور در قانون «حمایت،توسعه و ایجاد اشتغال پایدار » صندوق بیمه؛ اقدام به صدور بیمه نامه های اعتباری بهره برداری فرآوری معادن می کند.

در این چارچوب از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه «کارا» که درحال تکمیل مدارک برای بانک هستند، دعوت به عمل می آید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در تامین وثایق خود، به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مراجعه کنند.

ضمنا متقاضیانی که از این پس در سامانه ثبت نام می کنند، باید پس از اتمام بررسی های استانی به صورت مستقیم جهت تکمیل مدارک و همچنین ارزیابی طرح های ارایه شده، به صندوق مراجعه کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد