بورس

افت ۳۲۹ واحدی شاخص بورس/ بازگشت به کانال ۱۰۷ هزار واحدی

افت ۳۲۹ واحدی شاخص بورس/ بازگشت به کانال ۱۰۷ هزار واحدی
پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و ششمین روز تیر ماه با ۳۲۹ واحد کاهش به پله ۱۰۷ هزار ۷۸۰ واحدی رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 329 واحد کاهش به پله 107 هزار و 780 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و 596 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیون و 855 هزار و 226 ریال در بیش از 85 هزار و 931 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از 98 واحدی، شاخص آزاد شناور 529 واحد، شاخص بازار اول 399 واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) 3 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 2 واحد و شاخص بازار دوم 87 واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی پارس، سایپا، نفت و گاز و پتروشیمی تامین و بانک ملت با رشد و فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو با کاهش به کار خود پایان داد.

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از 5 واحدی، به پله 1209 واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 202 هزار و 2 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیون و 740 هزار و 954 ریال در بیش از 124 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه کشاورزی و دامپروری بینالود، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان، گروه کاغذ پارس با روند صعودی و پتروشیمی غدیر پتروشیمی زاگرس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد