سایر عناصر و مواد

میدکو به دنبال ثروت آفرینی و خلق ثروت/ مراسم افتتاح کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و گلوله های فولادی برگزار شد

میدکو به دنبال ثروت آفرینی و خلق ثروت/ مراسم افتتاح کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و گلوله های فولادی برگزار شد
پایگاه خبری معدن نیوز- مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سایت حضرت جوادالائمه (ع) و کارخانه‌های پودر میکرونیزه بنتونیت و گلوله فولادی در شرکت تامین آتیه میدکو در محل شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان با حضور علی‌اصغر پورمند رئیس هیئت عامل هلدینگ میدکو برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی اصغر پورمند با اشاره به اینکه در ادامه سرمایه‌گذاری‌های میدکو، این مجموعه جدید را شروع کرده‌است، گفت: کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت با ظرفیت تولید 100هزار تن و کارخانه تولید گلوله فولادی با ظرفیت 10هزار تن با سرمایه‌گذاری به ارزش 30میلیارد تومان در این مجموعه قرار دارد که در راستای تکمیل زنجیره محصولات معدنی و صنعتی میدکو به وقوع پیوسته‌است.

رئیس هیئت عامل هلدینگ میدکو با بیان اینکه این سرمایه‌گذاری توسط تمامی پرسنل میدکو انجام شده‌است، گفت: میدکو به دنبال این است که مدل و نمونه‌ای ایجاد کند که به ثروت‌آفرینی و خلق ثروت بیانجامد، امروزه در دنیا یکی از بحران‌ها، صندوق‌های بازنشستگی است که شرکت «تامین آتیه» به عنوان نمونه‌ای برای توسعه و تضمین آینده کارکنان میدکو فعالیت می‌کند.

علی اصغر پورمند افزود: این شرکت فازهای صنعتی و معدنی زیادی را در چشم‌انداز خود برای توسعه و تولید ثروت در نظر گرفته‌است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد