سرب و روی

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران؛

تنها از ۳۰ درصد ظرفیت واحدهای سرب و روی در کشور استفاده می شود/ به دنبال احیا معادن کوچک مقیاس هستیم

تنها از ۳۰ درصد ظرفیت واحدهای سرب و روی در کشور استفاده می شود/ به دنبال احیا معادن کوچک مقیاس هستیم
پایگاه خبری معدن نیوز- با اجرای طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، افزایش سطح اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته را شاهد خواهیم بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در گردهمایی طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با بیان این مطلب گفت: فعال سازى معادن کوچک مقیاس با مشارکت بخش خصوصى منجر به افزایش سطح اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: افزایش تولید مواد معدنى از دیگر اهداف این طرح می باشد.

جعفری خاطر نشان کرد: با اجرای طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس افزایش تأمین مواد اولیه کارخانه ها و استفاده بهینه از پتانسیل هاى علمى اجرایی مى شود.

وی تصریح کرد: پس از اعلام اولویت ها به دنبال ایجاد ارتباط با سازمان هاى استانى و تشکل هاى معدنى هستیم و در این راستا باید اطلاع رسانى به موقع انجام شده و اطلاعات کافى در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در ادامه افزود: در زمینه تأمین زیرساخت رئیس هیئت عامل ایمیدرو به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی دستورات لازم را داده اند و در این زمینه باید شرایط براى معادن کوچک تسهیل پیدا کند.

جعفری اظهار داشت: تنها از 30 درصد ظرفیت واحدهاى سرب و روى در کشور استفاده مى شود و ما امیدواریم با اجرای این طرح مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های فراوری مواد معدنی کشور تأمین شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد