اکتشاف و ماشین آلات

مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز عملیات حفاری در محدوده پلی متال جانجا/ درصورت دستیابی به ذخایر مطلوب به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم

آغاز عملیات حفاری در محدوده پلی متال جانجا/ درصورت دستیابی به ذخایر مطلوب به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اکتشافی در محدوده پلی متال جانجا خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، نوید نیکو با اعلام این خبر گفت: عملیات اکتشافی تکمیلی محدوده پلی متال جانجا پس از کسب نتایج امیدبخش در مراحل مقدماتی و عمومی به شرکت مادر تخصصی تهیه و تولید مواد معدنی ایران جهت انجام مطالعات و عملیات تکمیلی محول شد.

وی در ادامه افزود: پس از تحویل محدوده پلی متال جانجا، عملیات اکتشافی در دستور کار قرار گرفته بود که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این امر هم اینک محقق شده و امیدواریم با محاسبات انجام شده و پس از برآورد میزان ذخایر این محدوده، طرح های بعدی را در این استان عملی کنیم.

نیکو خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های اصل 44 و لزوم استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، در صورت دستیابی به ذخایر مطلوب، درصدد هستیم تا با جذب سرمایه گذار نسبت به اجرایی نمودن برنامه های خود در این استان اقدام کرده و با بهره برداری از محدوده مذکور، رونق استان و ایجاد اشتغال در منطقه را شاهد باشیم.

لازم به توضیح است محدوده جانجا یکی از مستعدترین محدوده های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان سیستان و بلوچستان می باشد که در محدوده ای به مساحت تقریبی 90 کیلومتر مربع در شمالی ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان و در فاصله 210 کیلومتری زاهدان واقع است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد