فولاد و آهن

ذوب آهن اصفهان با ریل ملی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

ذوب آهن اصفهان با ریل ملی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
پایگاه خبری معدن نیوز- ذوب آهن اصفهان که ۲۴ خرداد ماه سال جاری، اولین محموله ریل را به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل داد و به جرگه معدود شرکت های تولیدکننده این کالای استراتژیک در جهان پیوست، برای معرفی کامل تر این محصول در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضوری فعال داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این نمایشگاه که از 29 خرداد تا اول تیر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد، ذوب آهن به عنوان اولین و بزرگترین مجتمع فولادی تولید کننده ریل در خاورمیانه با برپایی غرفه ای در سالن شماره 7، پذیرای بازدید کنندگان بود.

مسئولین و کارشناسان مرتبط این شرکت از حوزه های فروش و بازاریابی، امور فنی بهره برداری، کیفیت و روابط عمومی پاسخگوی بازدید کنندگان و کارشناسان داخلی و خارجی در خصوص آخرین دستاوردها و محصولات این مجتمع عظیم صنعتی به ویژه محصول استراتژیک ریل بودند.

سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از میهمانان ویژه غرفه ذوب آهن اصهفان بود که با توضیحات کارشناسان این شرکت، در جریان روند تولید ریل ملی و ویژگی های اختصاصی این محصول قرار گرفت.

شایان ذکر است این نمایشگاه 29 خرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع، معاون فناوری رییس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بین المللی صدها شرکت داخلی و خارجی از کشورهای سوئد، سویس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، هند، روسیه، چین و اسپانیا، جدیدترین پیشرفت های خود در مهندسی راه آهن و صنعت حمل و نقل ریلی در حوزه های تولید ریل و انوع واگن را در معرض نمایش و دید مخاطبین قرار دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد