طلا و نقره

ایرنا گزارش می‌دهد ؛

بهای طلا در شروع فصل تابستان داغ‌تر شد

بهای طلا در شروع فصل تابستان داغ‌تر شد
پایگاه خبری معدن نیوز - بازار سکه و طلا در حالی امروز (شنبه) به استقبال فصل تابستان رفت که بر حرارت قیمت‌ها افزوده شده و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد بیش از یک میلیون ریالی به محدود ۲۷ میلیون ریال وارد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در حالی که قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز افت ناچیز 16 سنتی را تجربه کرد و به یک هزار و 269 دلار و 49 سنت رسید، قیمت مسکوکات و مصنوعات طلا در بازار ایران همچنان روند رو به رشد خود را طی می‌کند.
بازاریان امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با یک میلیون و 45 هزار ریال رشد، 27 میلیون و 20 هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با افزایش یک میلیون و 45 هزار ریالی، 25 میلیون و 225 هزار ریال فروختند.
همچنین بهای هر نیم سکه با 820 هزار ریال رشد به 13 میلیون و 320 هزار ریال و هر ربع سکه با 250 هزار ریال افزایش به هفت میلیون و 220هزار ریال رسید و سکه گرمی نیز 100 هزار ریال رشد قیمت را تجربه کرد و چهار میلیون و 60 هزار ریال قیمت گذاری شد.
قیمت هر گرم طلای خام 18 عیار در بازار داخلی ایران در حالی با 75 هزار و 300 ریال رشد، 2 میلیون و 315 هزار و 600 ریال نرخ گذاری می‌شود که با محاسبه قیمت مالیات بر ارزش افزوده و اجرت کار، قیمت تمام شده هر گرم مصنوعات طلا به بیش از سه میلیون ریال رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد