اکتشاف و ماشین آلات

رئیس سازمان زمین شناسی مطرح کرد:

شورای همدلی خانه ملت و دولت با تشکل های بخش خصوصی حرکتی نوین در بخش معدن

شورای همدلی خانه ملت و دولت با تشکل های بخش خصوصی حرکتی نوین در بخش معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی با تأکید بر لزوم ایجاد همدلی میان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی گفت: این سازمان داده های حاصل از ۵۸ سال فعالیت خود را منتشر و رایگان در اختیار مردم قرار می دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مرضیه لک افزود: این سازمان با وجود چندین دهه فعالیت علمی در سطح بین المللی، کمتر دیده شده است.
وی مشکل اساسی را نبود همدلی لازم میان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: همین امر موجب شده تا دستگاه ها در گذشته هر کدام، جداگانه کارهای مربوط به خود را انجام دهند.
رئیس سازمان زمین شناسی تصریح کرد: با توجه به مسئولیتی که عهده دار است، علاوه بر ایجاد همدلی میان این سازمان با سایر دستگاه ها و بخش خصوصی، سعی دارد تا زمینه انتشار داده های زمین شناسی را فراهم کند.
لک تأکید کرد: وزیر صنعت معتقد است، باید تفکر را تغییر داد و به توسعه بخش خصوصی نیز کمک کرد و لازمه آن ایجاد زمینه حضور این بخش در حوزه های بلوکه شده دستگاه ها و سازمان هاست.
وی در این ارتباط ایجاد شورای همدلی خانه ملت و دولت با تشکل های بخش خصوصی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت را حرکتی نوین در بخش معدن عنوان کرد و یادآور شد: با همین نگاه در برنامه چهار ساله این بخش که بزودی ابلاغ می شود وظایف هر بخش به خوبی تفکیک شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد