اکتشاف و ماشین آلات

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خبر داد؛

معرفی اعضای هیئت مدیره جدید شرکت هپکو اراک

معرفی اعضای هیئت مدیره جدید شرکت هپکو اراک
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک معرفی شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، میرعلی‌اشرف عبداله پورحسینی افزود: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت شرکت هپکو اراک از یک ماه گذشته برای عبور از بحران و تسریع در رفع مشکلات این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و در این مدت پنج مدیر توانمند صنعتی کشور برای راهبری امور هپکو گزینش شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیئت مدیره و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: این افراد منتخب سازمان خصوصی سازی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت هپکو اراک هستند و امید است با حمایت استاندار و مسئولان استان مرکزی و کارکنان این واحد مادرتخصصی بتوانند جایگاه صنعتی هپکو را ترمیم کنند.

شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی هپکو اراک در سال 1386 فعالیت رسمی خود را به عنوان بزرگترین شرکت اقماری واحد تولید تجهیزات سنگین - هپکو با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه مهندسی و تولیدی آغاز کرد. 

 رویکرد هپکو تولید ماشین آلات راهسازی و مشارکت فعال در انجام طرح های بزرگ کشور در زمینه های نیروگاهی، نفت و گاز و صنایع بزرگ است. 

 این شرکت بهمن ماه سال گذشته به سهامدار جدید واگذار شد و وی نیز از اردیبهشت امسال فعالیت خود را به طور رسمی در شرکت آغاز کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد