ورزش بنگاه ها

تیم سپاهان به دوران اوج خود باز می گردد

تیم سپاهان به دوران اوج خود باز می گردد
پایگاه خبری معدن نیوز- سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: درباره کسب مقام قولی نمی دهم اما این تیم آرام آرام به روزهای اوج خود بازخواهد گشت زیرا از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امیر قلعه نویی در نخستین نشست خبری خود پس از سرمربیگری تیم فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون برای جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی هیچگونه مشکلی وجود نداشته و باشگاه سپاهان نهایت همکاری را داشته است.

وی اضافه کرد: به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که اهداف تاکتیکی ما را بخوبی در زمین پیاده کنند و بازدهی بهتری در زمین داشته باشند.

قلعه نویی با بیان اینکه قراردادهای بازیکنان، اصولی و غیر نجومی است، گفت: رقم های آنچنانی در جذب بازیکنان جایی ندارد و حتی سازمان لیگ می تواند قراردادهای بازیکنان ما را اعلام کند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: 2 بازیکن دیگر باید به تیم فعلی سپاهان اضافه شوند که نخستین و مهمترین آنها یک هافبک بازی ساز است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط نامه نگاری های لازم انجام شده و امیدواریم این بازیکنان قبل از اردوی ترکیه به تیم سپاهان ملحق شوند.

او درباره استفاده از بازیکنان جدید و آکادمی تیم سپاهان گفت: شناسایی استعدادهای درخشان از اهمیت زیادی برخوردارست اما برخی اوقات سیاست ایجاب می کند که این بازیکن به تیم دیگری برود و پس از آب دیده شدن و کسب تجربه لازم به سپاهان بازگردد.

قلعه نویی با اشاره به برخی از ارقام قرارداد بازیکنان سپاهان افزود: بازیکنی وجود دارد که پارسال با قرارداد یک میلیارد و 100 میلیون تومان در تیم خود بازی می کرد اما با وجود بالا رفتن قیمت دلار این بازیکن با 900 میلیون تومان به تیم سپاهان آمده است.

او خاطرنشان کرد: بسیاری از اوقات خودم با بازیکنان صحبت می کنم که با 10 تا 20 درصد مبلغ کمتر به تیم سپاهان بیایند زیرا تیم سپاهان نام بزرگی دارد و هر بازیکنی باید بداند که باید با افتخار به این تیم بپیوندد.

وی درباره محرم نوید کیا تصریح کرد: این بازیکن بزرگ مانند ابراهیم صادقی در تیم سایپا و قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده در تیم ذوب آهن، نماد باشگاه سپاهان است و برای حضور وی در کادر مربی گری سپاهان استقبال می کنیم.

وی با در مورد علی کریمی نیز گفت: این بازیکن مانند مهدی شریفی با باشگاه سپاهان به توافق نرسیده و در فصل آینده به احتمال زیاد در جمع زرد پوشان اصفهان حضور نخواهد داشت.

به گفته او سپاهان لیست بازیکن مازاد ندارد و برخی بازیکنان علاقه مندند که از تیم خارج شوند.

قلعه نویی درباره اینکه چرا ذوب آهن را ترک کرد، گفت: هواداران سپاهان در صفحه شخصی ام در شبکه های اجتماعی لطف زیادی داشتند و از من خواستند که به این تیم بازگردم من هم به دلیل احساس دِین به این تیم تصمیم به بازگشت گرفتم.

سرمربی تیم سپاهان درباره مهدی کیانی بازیکن جدید سپاهان اظهار کرد: این بازیکن علاقه داشت که به مدت یک سال از شهر تبریز دور باشد بنابراین تصمیم گرفت که از تراکتور سازی به سپاهان ملحق شود.

قلعه نویی با بیان اینکه قرارداد این بازیکن یک ساله است، افزود: بیشتر قراردادهای بازیکنان سپاهان بیش از 2 سال بسته می شود اما به دلیل اینکه این بازیکن بتواند به تبریز برگردد قرارداد یک ساله با او بستیم.

وی خاطرنشان کرد: دروازه بان های خوب ،تیم سپاهان تیم بیمه کرده و مشکلی درون دروازه نخواهیم داشت.

امیر قلعه نویی، خرداد امسال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای دو فصل انتخاب شد.

سپاهان فصل گذشته با کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر بدست آورد و حتی پیش از دیدارهای آخر نیز در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفت.

این تیم دو فصل پیاپی، در سال های 89 و 90 با امیر قلعه نویی قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد