آلومینیوم و مس

استقبال خوب خریداران از محصولات ملی مس در بورس کالا

استقبال خوب خریداران از محصولات ملی مس در بورس کالا
پایگاه خبری معدن نیوز- دیروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، عرضه انواع محصولات شرکت ملی مس در بورس کالا با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه بود و تقاضای بالا برای محصولات فملی منجر به رقابت قیمت شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مس کاتد به‌عنوان یکی از محصولات کلیدی شرکت با تقاضای حدود 8 برابر حجم عرضه در نظر گرفته شده، مواجه شد و درنهایت معامله 2000‌ تن از این محصول با میانگین نرخ 31458 تومان، 10درصد بالاتر از نرخ پایه عرضه (28598 تومان) رقم خورد.

بر اساس این گزارش، مس مفتول نیز از دیگر محصولات موردتوجه در معاملات دیروز بورس کالا بود که تقاضای 8760هزارتنی منجر به رشد 10درصدی قیمت پایه و معامله 1000تن از این محصول به نرخ 32474تومان شد.

گفتنی است، ملی مس در فروردین‌ماه به سطح فروش 39 میلیارد تومانی دست‌یافته و بر اساس گزارش شرکت، تعطیلات نوروزی فروردین‌ماه منجر به حمل بخش اعظمی از فروش‌های این ماه در اردیبهشت شده است و طبق اعلام شرکت مبلغ 1.640‌ میلیارد ریال فروش فروردین در اردیبهشت‌ماه شناسایی خواهد شد.

طی این مدت با توجه به آمار فروش، فملی بیش از 13 هزار تن موجودی کاتد در فروردین‌ماه دارد و 943‌ تن محصول فروش‌رفته در این ماه با متوسط نرخ 34863 تومان معامله شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد