معدن

اعلام آمادگی شرکت روسی برای همکاری در بخش معدن اصفهان

اعلام آمادگی شرکت روسی برای همکاری در بخش معدن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل یک هلدینگ روسی در نشستی با فعالان معدنی خواستار همکاری مشترک در بخش معادن، صنایع فلزی و صنایع غذایی با استان اصفهان شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، الکساندر وارسوف در این دیدار گفت: این هلدینگ در استان سوردلوفسک روسیه فعال است و این استان دارای ذخایر معدنی و کارخانه های صنایع معدنی و فلزی است.

وی افزود: دو سال است که گسترش روابط با ایران به صورت استان به استان در دستور کار شرکت راشل کورد قرار گرفته و اصفهان به عنوان استان هدف این هلدینگ انتخاب شده است.

مدیر عامل هلدینگ Poctexkom روسیه اضافه کرد: این هلدینگ علاوه بر بخش های معدنی در صنایع فلزی، چوب و مواد غذایی فعال است و آماده همکاری و مشارکت با شرکت های استان اصفهان است.

وی تولید تیتانیوم و نیکل را دو محصول عمده این هلدینگ برشمرد و تاکید کرد: برای تولید و توزیع مواد معدنی از جمله کانی های فلزی می توان همکاری مشترکی با شرکت های استان اصفهان آغاز کرد. 

احمد دادوند عضو کمیسیون معادن و مدیر شرکت سرمایه گذاری تکادو در این دیدار از ظرفیت همکاری شرکت های معدنی استان با هلدینگ «روستک کم» خبر داد و گفت: استان اصفهان 70 درصد فولاد ایران را تولید می کند و جایگاه ویژه ای در صنایع فلزی کشور دارد.

حسام فرهادی مشاور کمیسیون معادن اتاق در این دیدار گفت: استان اصفهان دارای 600 معدن فعال در بخش کانی های فلزی و غیرفلزی است و می تواند با استان سوردلوفسک روسیه در بخش سنگ های تزیینی و مواد اولیه واحدهای تولیدی صنعتی همکاری نزدیکی تعریف کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد