آلومینیوم و مس

برای نخستین بار در دنیا صورت گرفت؛

تولید اولین کاتد مس با روش تانک بایولیچینگ در میدکو

تولید اولین کاتد مس با روش تانک بایولیچینگ در میدکو
پایگاه خبری معدن نیوز- امروز (۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶) اولین کاتد مس به روش تانک بایو لیچینگ (استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شرکت بابک مس ایرانیان با حضور علی اصغر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه تولید شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این مراسم مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و رئیس هیئت مدیره میدکو در خصوص این پروژه اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی نه تنها برای میدکو بلکه برای کشور ایران است، ایران تنها کشوری است که توانست با درایت، شجاعت، مدیریت و تلاش مجدانه مدیران متخصص میدکو برای اولین بار در دنیا به این مهم دست پیدا کند

پورمند نیز در این مراسم گفت: امروز روزی تاریخی برای صنعت مس در دنیا است. این مهم امری است شجاعانه از طرف فرزندان این انقلاب و هدیه ای است به ملت بزرگ ایران و در رأس آنها رئیس هیئت مدیره و گروه مالی پاسارگاد که همواره با حمایت های بی دریغ،  ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند.

از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ می توان به حذف کوره های ذوب و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی و همچنین صرفه جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد