طلا و نقره

قیمت طلا در بازارهای جهانی افزایش یافت

قیمت طلا در بازارهای جهانی  افزایش یافت
پایگاه خبری معدن نیوز - امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر تضعیف ارزش دلار و ترغیب سرمایه‌گذاران به خرید این فلز گرانبها ۴.۴ دلار افزایش یافت و هر اونس از این فلز به قیمت ۱۳۵۴.۶ دلار معامله شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 4.4 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 1354 دلار و 60 سنت معامله شد.
قیمت فلز زرد امروز در کمترین زمان 1351 دلار و 70 سنت و در بیشترین زمان 1356 دلار و 70 سنت به فروش رفت. قیمت امروز فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته 16.6 دلار و نسبت به یکسال گذشته 121.4 دلار با افزایش همراه شد.
در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره افزایش 10 سنتی داشت و هر اونس از این فلز به قیمت 16.93 دلار به فروش رفت. فلزات گرانبهای پلاتینوم و پالادیوم هم افزایش‌هایی به ترتیب 9 و 5 دلار را تجربه کردند.
خبرگزاری رویترز درباره قیمت طلا نوشت: امروز پنج‌شنبه قیمت طلا تحت تاثیر تضعیف ارزش دلار و اشتیاق سرمایه‌گذاران به خرید شمش‌های طلا در اثر انتشار آمارهای شاخص مصرف کننده در آمریکا افزایش یافت.
رویترز می‌نویسد اما قرارداد آتی قیمت طلا یک دهم درصد کاهش داشت و هر اونس از این فلز به قیمت 1356.8 دلار به فروش رفت.
براساس این گزارش، پس از آنکه دلار کمترین ارزش 2 هفته اخیر را رقم زد شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای دیگر نیم درصد کاهش یافت و به 88.660 رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد