سنگ آهن و ذغال سنگ

فرصتی مغتنم برای شرکت های ایرانی/ معرفی توانمندی شرکت های ایرانی در کنفرانس سنگ آهن چین توسط معدن نیوز

فرصتی مغتنم برای شرکت های ایرانی/ معرفی توانمندی شرکت های ایرانی در کنفرانس سنگ آهن چین توسط معدن نیوز
پایگاه خبری معدن نیوز- در کنفرانس سنگ آهن ۲۰۱۸ چین که توسط موسسه متال بولتن در تاریخ ۳۰ ژانویه تا اول فوریه (۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه) در پکن برگزار می شود کاتالوگی در جهت معرفی شرکت های فعال در حوزه سنگ آهن منتشر می کند.
  بزرگنمايي:

معدن نیوز به عنوان شریک رسانه ای کنفرانس سنگ اهن متال بولتن ضمن حضور در این رویداد بین المللی و پوشش رسانه ای آن، با هدف معرفی توانمندی های نهادها و شرکت های ایرانی، اقدام به انتشار ویژه نامه ای به زبان انگلیسی نموده تا در این رویداد معتبر بین المللی توزیع گردد.

با توجه به حضور شرکت ها و افراد شاخص و تاثیرگذار در صنعت سنگ آهن و فولاد از کشورهای چین، استرالیا، هند، ژاپن، مغولستان، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان و ترکیه و همینطور ایران پیشنهاد می شود شرکت ها جهت معرفی خود در این کاتالوگ و ویژه نامه حضور یابند.

گفتنی است، در این کنفرانس سخنرانانی از شرکت ها و موسساتی از قبیل شرکت معدنی آریوم، بورس کالای دالیان، اتاق بازرگانی و صنایع هند، تحلیلگر ارشد متال بولتن، شرکت تجاری بین المللی فوجیان سان استیل، شرکت GF فیوچرز هنگ کنگ، هلدینگ هکینگ چین، گروه فلزات فورتسکیو، روی هیل، شرکت متالوژی چین، موسسه برنامه ریزی و تحقیقات صنعت متالوژی چین، موسسه تحقیقاتی توسعه صنعت فولاد چین، انجمن جهانی فولاد و موسسه تحقیقات اقتصادی مین متالز حضور خواهند داشت.

یکی از سخنرانان این کنفرانس نیز کیوان جعفری طهرانی است که به موضوع به روز رسانی در مورد مسائل مهم در زنجیره ارزش سنگ آهن ایران خواهد پرداخت.

همچنین سایر سخنرانان به موضوعاتی همچون مقررات زیست محیطی و بهره برداری از نتیجه کاهش ظرفیت، تغییر مسیر در تامین جهانی مواد خام (فولادسازی)، حاشیه سود فولادسازها در چین؛ شرکت های دولتی و سلامت مالی آنها، به روز رسانی پیشرفت های شرکت روی هیل (چهارمین تولید کننده بزرگ سنگ آهن استرالیا)، سنگ آهن کم عیار چه جایی در بازار دارد؟ (تحلیل آینده مصرف سنگ آهن کم عیار در صنایع فولادسازی چین)، معدنکاری سنگ آهن در هند، ورودی دوباره و قابل توجه به بازار، نحوه قیمت گذاری و محاسبه جایزه (پریمیوم) در گندله، سنگ آهن لامپ و تفاوت قیمت سنگ آهن کم عیار نسبت به پر عیار، معرفی مالکی جدید برای طولانی ترین معادن سنگ آهن استرالیا، مقیاس های کلان و استراتژیک در صنعت فولاد چین، بروز رسانی در مورد شرکت متالورژی چین، بورس کالای دالیان و معاملات فیوچرز و صورت های کلان - روندهای چشم انداز اقتصاد کلان و سیاست های مالی در چین اشاره خواهند داشت.

همچنین پنلی به سوالات انتقادی در مورد معدنکاری سنگ آهن در چین می پردازد. علاوه بر این، میزگردی با موضوع پیش بینی های مربوط به کاغذبازی و بازارهای فیزیکی سنگ آهن برگزار می شود.

جهت اطلاع از شرایط حضور در ویژه نامه کنفرانس سنگ آهن متال بولتن با شماره تلفن 02188320259 و شماره تلگرام 09910818736 و یا آدرس ایمیل madannewsiran@gmail.com تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تکمیلی درخصوص این کنفرانس در این لینک مشاهده نمایید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد