سنگ آهن و ذغال سنگ

ذغالسنگ طبس ۲۶۰ ریال سود در ۹ ماهه اول امسال محقق کرد

ذغالسنگ طبس ۲۶۰ ریال سود در ۹ ماهه اول امسال محقق کرد
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت ذغالسنگ نگین طبس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۶ مبلغ ۲۶۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت ذغالسنگ نگین طبس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 150هزار میلیون ریال منتشر کرد.

شرکت ذغالسنگ نگین طبس انتشار عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 39 میلیارد و 11 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 260 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 187 ریال سود شناسایی کرده بود. همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 221 ریال سود محقق کرد.

با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 51 میلیارد و 631 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"کطبس" دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به پایان آذر ماه 96 را نسبت به اطلاعیه قبلی اینگونه اعلام کرد: سود و زیان 9ماهه با احتساب افزایش قیمت ذغالسنگ در جلسه مورخ 19دیماه 1396و طبق دستور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و صورتجلسه محاسبه شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد