اکتشاف و ماشین آلات

معدندکاران کشور هم به کمک زلزله دیدگان شتافتند

معدندکاران کشور هم به کمک زلزله دیدگان شتافتند
پایگاه خبری معدن نیوز- معدنکاران کشور هم برای کمک زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند و با دستگاه های معدنی اقدام به آواربرداری ساختمان های تخریب شده کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز- نادعلی اسماعیلی‌دهج، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن ابراز تاسف نسبت به وقوع زلزله در کرمانشاه و جان‌باختن تعدادی از هموطنان‌مان، اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع زلزله از رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کرمانشاه خواسته شد هر کمکی، در هر نقطه ای که لازم است با نیروها و امکانات موجود به زلزله زدگان ارائه شود.

وی افزود: نیروهای سازمان نظام مهندسی معدن استان و بهره برداران معادن سرپل ذهاب از همان ساعات اولیه وارد عمل شدند و چندین دستگاه لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی را برای آوار برداری به محل حادثه اعزام کردند. ضمن اینکه بهره برداران معدنی از نقاط دیگر مانند همدان و زنجان نیز ماشین آلات خود را جهت امدادرسانی بیشتر وارد منطقه کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی و کالایی این سازمان گفت: همچنین اقدام برای جمع آوری مایحتاج آسیب‌دیدگان نیز انجام شد و مواردی مثل آب، نان، خرما، چای، قند و کنسروجات به اندازه یک بار تریلی تا کنون در روستاهای آسیب دیده پخش شده است و محموله های دیگر نیز در حال آماده سازی و ارسال هستند.

وی ضمن اشاره با این که سازمان نظام مهندسی معدن تمام امکانات خود را در منطقه برای امداد رسانی به کار گرفته است، در باره وضعیت معادن منطقه بعد از زلزله بیان کرد: معادن این منطقه اکثرا رو باز هستند و زلزله زمانی رخ داده که کسی در معدن حضور نداشته و تخریبی هم گزارش نشده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد