سرب و روی

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک خبر داد:

افتتاح خط تولید کارخانه تولید کنسانتره سرب در آبان ماه سال جاری

افتتاح خط تولید کارخانه تولید کنسانتره سرب در آبان ماه سال جاری
پایگاه خبری معدن نیوز- خط جدید تولید کنسانتره کارخانه سرب نخلک در اوایل آبان ماه سال جاری افتتاح رسمی خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز حمید منتظری هدش؛ مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک با بیان این مطلب گفت: خط تولید کنسانتره مجتمع معدنی نخلک با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در آبان ماه سال جاری افتتاح رسمی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ظرفیت استخدام نیروی انسانی در مجتمع معدنی نخلک توسط بخش خصوصی و ایجاد و راه اندازی شیفت دوم معدن با هدف جذب نیروی کار در منطقه افزایش یافت.

منتظری با اشاره به بازدید اخیر فرماندار و امام جمعه شهرستان نایین از این مجتمع گفت: قول های مساعدی در خصوص بهبود روند انجام کار در منطقه معدنی نخلک داده شده است و امیدواریم به زودی شاهد توسعه مجتمع سرب نخلک باشیم.

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک خاطر نشان کرد: عدم تعدیل نیرو و اشتغال زایی و به کارگیری و بهره گیری از نیروهای بومی به خصوص اهالی انارک و چوپانان و در نتیجه افزایش جمعیت منطقه و جلوگیری از مهاجرت مردم این منطقه با ایجاد زیرساخت ها و امکانات ضروری زندگی از جمله آب، برق، گاز و سایر امکانات رفاهی، برنامه ریزی مدون جهت نیل به هدف ایجاد ژئوتوریسم معدن نخلک با توجه به وجود شاخصه های گردشگری فراوان از موارد حایز اهمیت در مجتمع سرب نخلک می باشد.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به استفاده از دانش آموختگان تراز اول دانشگاهی به عنوان گروه های اکتشافی و مشاوره ای نزد شرکت راهبر، ایجاد خط جدید کارخانه ی فرآوری با ظرفیت روزانه ماده معدنی 300 تنی و نیز بهسازی خط تولید کارخانه ی موجود و راه اندازی سیستم پیش فرآوری (Heavy Media) با هدف بهره گیری از باطله های موجود در قسمت کارخانه ی تغلیظ تولید کنسانتره به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

منتظری با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین معدنکاری با هدف استفاده بهینه از نیروی انسانی در بخش معدن گفت: امکان سنجی استفاده بهینه از آب خروجی معدن در مصارف گردشگری و کشاورزی غیر خوراکی، افزایش ضریب ایمنی HSE معدن و کارخانه با خرید تجهیزات نوین PPE و تجهیزات پایه ایمنی و نقد و بررسی هر چه بیش تر نقاط حادثه خیز و نیز افزایش میانگین 300تنی استخراج ماده معدنی در هر روز از برنامه های آینده این بخش می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد